Da nam je barem članska iskaznica dala još stupova…

Žao nam je što članska iskaznica nije odradila bolji posao…

Žao nam je što Look@ solarni foto stup odmah u startu nije postavljen u još više gradova, općina, mjesta…

Da je barem ta članska iskaznica bila vrijednija pa donijela još više stupova..

Kako nam ne bi bilo žao kad vidimo sljedeće.

Vidimo da je u manje od mjesec dana slikano skoro 2000 slika kroz ove velike ljepotane i to za korisnike od kojih su 75% turisti koji dolaze iz cijelog svijeta (od Bangladeša do Nizozemske pa sve do Amerike i Kolumbije).

Vidimo sreću na njihovim licima, vidimo lijepe poruke koje šalju u razne dijelove svijeta koristeći naše razglednice. Oduševljenost ne kriju, a inovativnost pozdravljaju.

Pogledajte mladu grupu Engleza kako poziraju s Uskokom koji je element proširene stvarnosti naše kamere na Tvrđavi Klis.

Što vidite na njima? Tugu ili radost, ruganje ili zabavu?

Ili pogledajmo ovu predivnu obitelj iz Njemačke koja se slikala rano ujutro na tvrđavi, u vrijeme kad nikog nema da zabilježi njihov zajednički trenutak.

Što mislite zašto su se slikali? Jer su im preveliki ili predragi, preružni ili preslatki?

Svi ovi ljudi su posjetili našu lijepu zemlju i slikali se na nekim novim stupovima te su oni za njih stvorili vrijednost i to kakvu. Uhvatili su u sliku njihovo putovanje, emociju, radost, život, a to predstavlja sve ono što mi želimo i za što radimo.

Na kraju svih članskih iskaznica dolazi tržište i ono je najjači pokazatelj uspješnosti nečije ideje.

Naše tržište kaže sljedeće:

  • 9 prodanih stupova,
  • upiti i prednarudžbe ostalih većih gradova u RH,
  • zainteresiranost distributera iz Skandinavije, Arapskih zemalja te Njemačke.

Potrebno je naglasiti da je to stanje u 5 mjeseci postojanosti na tržištu.

Jako nas veseli činjenica da se proizvodnja stupa odvija u maloj privatnoj radnji u Solinu te što je na mobilnoj aplikaciji radila mala privatna tvrkta iz Splita. Veseli nas i to što je Look@ d.o.o. sad već tvrtka koja zapošljava mlade, uspješne i ambiciozne ljude u Hrvatskoj.

Veseli nas i činjenica što imamo u planu razvoj nove verzije stupa i mobilne aplikacije. Veseli nas budućnost te sve što nam donosi.

Na kraju, bilo je tužno ovih dana vidjeti dio hrvatske javnosti u onome u čemu je najbolja. A to je blaćenje, ponižavanje i traženje “pravog” razloga uspjeha.

Tužno je što nisu naučili ništa iz bliže povijesti istih scenarija. Rimac Automobili, Bellabeat, Include, samo su neke od hrvatskih genijalnih tvrtki koje su sad već na svjetskom tržištu, a dio hrvatske javnosti je ipak znao kako su ti njihovi proizvodi loši i kako su svi oni, tu stigli, nekim sumnjivim putevima.

Ono čemu se mi nadamo jest što više mladih ljudi koji pokreću tvrtke s članskim iskaznicama, tatinim novcem, sumnjivim investicijama, lošim, ružnim i bespotrebnim proizvodima, namještenim potporama i svim ostalim “istinskim razlozima” uspjeha.

Ne želimo Hrvatsku koja blati, želimo Hrvatsku koja stvara!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *