Veliki napredak Look@ unatoč brojnim poteškoćama i preprekama na našem putu rasta i razvoja

Look@ je, kroz svoj put rasta i razvoja, imao velikih izazova i prepreka koje nije bilo lako predvladati. Baš zbog prethodno navedenog, jako smo ponosni rastom našeg startup-a. Moguće je vidjeti da je u manje od mjesec dana slikano gotovo 2000 slika i to najviše od strane turista, njih čak 75%. Look@ koriste osobe svih dobnih skupina. Korisnike našeg stupa je moguće pronaći diljem svijeta, od Bangladeša i Nizozemske pa sve do Amerike i Kolumbije. Naš funkcionalni, ali i izrazito estetski prilagodljivi stup svakom prostoru, pohvaljuju brojni korisnici. Look@ aplikacija nudi brojne opcije, a zanimljivo je spomenuti opciju proširene stvarnosti koja dodaje novu dimenziju nekoj znamenitosti uz primjerice dodavanje povijesne ličnosti u fotografiju. Nadalje, na sljedećoj slici, moguće je vidjeti mladu skupinu engleza kako poziraju s Uskokom koji je element proširene stvarnosti naše kamere na Tvrđavi Klis. Široki osmijesi i iskazano zadovoljstvo naših dragih susjeda puno nam znače te su nam vjetar u leđa za daljnji rast i razvoj.

Često kada se nađemo u blizini našeg stupa možemo vidjeti posebnu sreću na licima korisnika prilikom pisanja lijepih poruka svojim najmilijima koristeći naše razglednice. Kako je samo lijepo vidjeti kako unuci svojim baka i djedovima te majkama i očevima šalju razglednice te bude uspomene na predivan običaj koji je zaboravljen. Upravo zato mi često naglašavamo da je naša usluga više od fotografije.

Na sljedećoj slici možemo vidjeti ovu predivnu obitelj iz Njemačke koja se slikala rano ujutro na tvrđavi, u vrijeme kada nikoga nema da zabilježe svoj zajednički trenutak.

Naime, naše poslovanje ne počiva na smjernicama koje se odnose na “samo prodati proizvod”, nego pokušavamo razumjeti želje i potrebe naših korisnika. Također, bitno je napomenuti da je tržište najjači pokazatelj uspješnosti ideje. Naše tržište pokazuje sljedeće:

  • 9 prodanih stupova,
  • Upiti i prednarudžbe ostalih većih gradova u Hrvatskoj,
  • Zainteresiranost distributera iz Skandinavskih i Arapskih zemalja,
  • Zainteresiranost distributera diljem Europe posebice distributera iz Njemačke.

Iz navedenog je vidljivo kako je naša misija u velikoj mjeri prepoznata, te je potrebno naglasiti da je to stanje u samo 5 mjeseci postojanosti na tržištu.

Nadalje, jako nas veseli činjenica da se proizvodnja stupa odvija u maloj privatnoj radnji u Solinu te što je na mobilnoj aplikaciji radila mala privatna tvrtka iz Splita. Veseli nas i, to što je Look@ d.o.o. sad već tvrtka koja zapošljava mlade, uspješne i ambiciozne ljude u Hrvatskoj. Naš put prema razvitku i rastu, bazira se na visokoj informatičkoj i komunikacijskoj tehnologiji za koju su potrebni visoko školovani ljudi.

Veseli nas i činjenica što imamo u planu razvoj nove verzije stupa i mobilne aplikacije. Veseli nas budućnost te sve što nam ona donosi, kao i nastojanje da ćete nam nastaviti pružati potporu i povjerenje kako bismo zajedno s VAMA – našim korisnicima, hodali prema zajedničkom cilju.

Usprkos brojnim pokušajima javnosti da nas zaustave i unište u našem radu, mi smo se uspjeli oduprijeti i nastaviti svoj daljnji rast. Uzor za rast i napredak su nam Rimac Automobili, Bellabeat te Include koje su od malih start-upova postali jedni od najvećih hrvatskih tvrtki te se proširili na svjetsko tržište.

Svi gradovi koji su do sada postavili stupove pokazuju da prate svjetske trendove na turističkom tržištu. To ih pozicionira kao inovativnu destinaciju koja pametno upravlja rastom turizma i vodi prema ostvarenju ideala modernog “pametnog” grada.

Kao što smo prethodno naveli, naš proizvod nije samo fotografija, on je mnogo više od toga. Svi ljudi iz prethodnih slika su posjetili našu predivnu zemlju i slikali se sa našim stupom. Upravo Look@ im je pomogao stvoriti neprocjenjive uspomene. Osim fizičkih fotografija koje ste mogli vidjeti, naš Look@ je uhvatio i onaj “nevidljivi” dio – njihovo putovanje, emocije, radost ali i sami djelić života.

Ove fotografije predstavljaju sve ono što mi želimo i za što u konačnici radimo.

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *